Moms44 Merhaba anneler. 1,5 yasında oğlum sürekli demiri cok düşük. Demir deposu hep boş cıkıyor. Ne yapmalıyım. Yemesi de guzel ama bi yerde eksik kalan bişeyler var önerileriniz neler🙏🏻
irsemiaa Moms44 doktorunuz mutlaka bir Demir takviyesi yapmıştır. Ama ek olarak dana veya kuzu ciğer vermenizi kesinlikle tavsiye ederim tam bir Demir deposu hafta 1 yedirirseniz farkı görecesiniz ben çorba tarzında yapıp veriyorum 10 günde bazen 2 haftada bir ama Demir değerlerimiz düşün çıktığı zaman haftada bir veriyordum kısa sürede etkisini büyük ölçüde gördük
RuzgarMommys Demir ilacını düzenli kullanmanız lazım ferro sanol gibi üzerine meyve vermek gerekiyor C vitaminiyle emilimini arttırsın diye. Ciğer haftada 3 gün yedirmek lazım her yemeğine kıyma et koymak gerekiyor. Ve bunlarla birlikte yoğurt yememeli Ve tabi inek sütü içmemesi gerekiyor :/