4 ay 22 günlük kızımın ateşi sabahtan beri 38den aşağı inmiyor 39a çıkıyor kan ve idrar testinde intihap çıktı 11-12 lökosit var idrarında o yüzden iesef ilacın 300 mglık olanını 5 gün boyunca her gün iğne şeklinde olacak karpolle düşmüyor paranoks fitil veriyorum düşmüyor en son dolven verdim düşmüyor ayak altlarına tuzlu limon sürdüm ılık bezlerle pansuman yaptım düşmüyor 😔 en son 1 buçuk saat önce 2 çay kaşığı karpol verdim düşmüyor tüm gün uyumadı gerek kan alınması gereken antibiyotik iğne yüzünden çok ağladı yoruldu şu an ellemiyorum bekliyorum 😔 lütfen Sahra kızıma dua rica ediyorum anneler 🙏