kitapkokusu_ tadı güzel sanırım benimkiler bayılıyor ona. Ona gelene kadar şurup vs denedim 1 kere bile icmediler. Bunu dolapta görmesinler diye saklıyordum. Verince birdaha birdaha diye kıyamet kopuyordu. Şimdi artık vermiyorum son kontrolde demir iştah açıcı vs başlamıştık. Balık yağı da vereyim mi dedim. Balık yemiyorlar mı dedi. Yiyor dedim. O zaman gerek yok dedi. Öyle suanlik vermiyorum. Ama haftada en az 1 gün balık yapıyorum.