Kızlar ağustos sonunda 1 yaş doğum günümzü yapıcaz inşallah güzel bir şeyler olsun istiyorum hediyelik pasta konsept süsleme organizasyonlar baya pahalı araştırdım sordum da böyle daha uygun fiyatlı gÖsterişli neler yapılabilir ? Hele pastaları söylemiyorum bile iki katlı pastalara 1500 lira dediler şoktayım az çok kendi becerim de var yapmayı denesem mi diyorum ama emin de değilim sizler nasıl yapıyorsunuz fikir alış veriş postu olsuun bu 🧡