Mslakn Ya kızlar suan kendıme guluyorm 😂😜kaslarımı keseyım dedım cok kestım orta kısım bos duruyo nezman uzar tekrar ya
Hellobacilar Mslakn 25 yaşında olup bir kere dahi kaş aldırmayan ben gruptan ayrıldı 😂 üstte kalsın canım bilenler gelir
Linam_m Linam_m sarımsak tanesini ikiye bölün ve o ıslak kısımini çıkmasını istediğiniz bölgeye sürün sabah akşam klavye hatası olmuş kbyn ❤️
sevim_kos Mslakn cımbızla almadıysanız makasla kestiyseniz hemen çıkar. Bi haftayı bulmaz bile. Ama cımbızsa 2 haftayı bulabilir hepsinin çıkması
sevim_kos Mslakn bunarada makasla kestiyseniz bi şey sürmenize de gerek yok. Zaten kökü duruyo uzayacak sadece