74 kg dan 59 a düştüm iki çocuk annesiyim oğlum 3 kızım 1 yaşında 48 olmam lazım ama akşama kadar iyiyim akşam eşim işten gelince hadi hamburger yiyelim hadi şuraya gidelim bilmem ne diyor evde sıkılan benim canıma minnet hemen koşa koşa gidiyorum tüm günümün emeğini harcıyorum.Nasıl kendime boğazıma dur diyeceğim son 11 kg kaldı iki ayda versem zaten doğum günümde geliyor 😰😢 kendinizi nasıl durduruyorsunuz