simaybrcu 3 ayına yeni giren bebekler hep ağlar kucak ister ve yeni kişiler görürse daha kötü ağlar. Tanımadık birini istemezler hatta. Yemeleri azalmaZ memeden yiyorsa. Siz azaldı zannedersiniz. Çünki çenesi çok güçlüdür artık 10 dakkada memeyi boşaltacak güçdedir. 3 ayda memeniz artık dolu dolu olmaz yumuşar amma süt az demek deyil bebek çekdikce gelir. Kucal ister çünki etrafı keşf eder korkar güvende olmak ister. Kucağınıza alın kafasını karıştırın şarkı çınqırak vesare. 15 güne geçiyi. 3 ay 17 gün oğluç 2 gündür geçdi.
Aymı şeyleri yaşamışdım