Noname21 Mavi1_ozdenir 63 nabız düşük değil 50 alti dusuktur tansiyon düşünce oluyor öyle. Anlık da olabilir tabiki.
Sewginaz Tuzlu ayran içip ayaklarınızı yerden yukarı kaldırıp bir süre dinlendikten sonra istirahat edin Açlık uykusuzluk yorgunluk tansiyon düşüklüğü yapabilir
matmazeliingunlugu Yetişkinlerde 60 ila 100 arası nabiz normaldir. Kendinizi boşa heyecan yapmayın. Sürekli 50 in altı veya 100 un üstü sıkıntı olur Bi göstermeniz gerekebilir. :))