Gizemlina26 kızım 35+6 da dünyaya geldi yani 36. hafta olarak kabul edilebilir. Anme karnında besinsiz ve oksijensiz kaldığı için doğumdan sonra 5 saat gözetim altınd kaldı ve mama ile beslediler biberonla sütüm hemen geldi ama kızım emmedi. Meme reddi yaşadık. Sarılık değeri yüksekti bende sağıp içirdim ilk 15 gün somra sütüm kesildi kızımda hiç emmemişti zaten. 2300 doğdu. Gazı ortalama bebek gibiydi, şükür kolik değildi, 4.ayla beraber gaz çok sıkıştırmamaya başladı. Kilosu ortalama tabloya göre normal, atak haftaları da doğduğu tarihe göre değil doğması gereken tarihe göre bakılıyor. Benimki de hep doğması gereken tarihe göre girdi çıktı ataklarına. Uykusu ilk doğduğu zamanlar sarılık yüzünden günde toplasanız 1 saat uyanık kalmıyordu, büyüdükçe uyku gerilemesi dışında uyku konusunda zorlanmadım. Çoğu zaman uykusu geldiğinde yatağına koyarım uyur, nadiren atak haftası yada başka bi durum varsa uykuya geçmekte zorlanır destekli uyuturum (ayakta sallama, yatağında yatarken sırtına piş piş yapma gibi) gelişimi hep normaldi çok şükür sıkıntı yaşamadık. 4.ayında yan, 5.ayında yüz üstü dönmeler, 7.ayda asker gibi sürünme, 8.ayda emeklemeye geçmeyle koltuklara tutunup ayağa kalkmaya başladı. Sıralamaya başladı yan yan tutunarak, şimdi 10 aylık bi kaç kere koltukta tutunduğu sırada iki eliyle bi oyuncağı yada bişeyi tuttuğunu fark ettim, 5-6 saniye kadar tutunmadan durduğunu gördüm. Şimdi tek elinden tutarak yürümesini destekliyorum.