Mirayslck bu biraz mecbur kalmakla da ilgili sanırım. Her gün mutlaka pratik yapın, park ve geri gitmede sorun yaşıyorsanız bu konuda pratik yapın gün içinde. Aynı park yerine park edip çıkın tekrar tekrar. Ben ilk zaman araba hiçbir yere sığmaz sanıyordum kullanırken, ne yola sığdırabiliyorum ne de park yerlerine. Sonra arabaya manevra yaptırıp inip baktım ne kadar yanaşmışım, devamlı bu şekilde inip baktım mantığını kavramaya çalıştım.
Hiç merak etmeyin, kısa zamanda alışırsınız.