sedaozan merhaba, bu yazdığınız şeyle aynı sorunu yaşıyorum şu an yorumunuzu konuyu incelerken gördüm. 7aylıl bir oğlum var iki üç haftadır iletişimimizde ciddi azalma var kucağıma gelmek istemiyor itiyor ve sürekli babada kalmak istiyor. O kadar üzülüyorum o kadar yıprattım ki kendimi. 6.aya kadar her şey normaldi. Siz aşabildiniz mi acaba şu an ne durumdasınız