nlyoya inanın bende aynı durumdayım ikinci cocugum olmasına ragmen ilkinde bu derece yasamadıgım için cok garip geliyor derlerdi iştahsız cocuk cok zor diye gercekten oyleymiş cok yıprattı beni yap dök kısmı. Nasıl bir kısır döngüdeyim, bilmiyorum, kansızlık cıktı iştahsızlık yapar dedi doktor kırmızı et yedir dedi nasıl yedireyim yese zaten kansızlık olmayacak