Msbnannesi hanimefendi kültür sanat dersleri haftada iki saat oluyor ,resim müzik keşke daha çok olsa da gencle kültürlü yetisse mesela tiyatro yapsalar,kitabı zevkle okusalar,müzik aleti çalabilseler,resimde harikalar yaratabilirler , toplumun her kesimi müslüman değil bu toplumda ateist ,deist ,nihilist,hristiyan,Musevi de var dolayısıyla din kültürü derslerinin ders saysiini arttırmak çok mantıksız isteyen evladını kurslara gönderip öğretiyor zaten ama İnsanlar merhametten eksik ,mesela oyuncağa bile hirpalamadan yaklaşmayı,oyuncak bebeklere sevgiyle yaklaşmayi,oyuncak arabalari kirmamayi ogretmeli aileler ,çocuk bunu almali,yapma yavrum incinir kırılır öyle olmaz denmeli ben buna çok inanıyorum,oyuncak bebeklere hep gerçekmiş incinirmis gibi davrandım.ben küçüklüğümden beri oğluma da aynısını öğretiyorum,şiddetin her türlüsü her türlü sey yapılması zarar.Orta da Müslüman kesimince kutsal sayilan bir kitap var ve bu çocuklar merhamet yoksunuz,cahil ,bir şeylerden öfke çıkarıyorlar kindarlar belkide aileler aşırı dindar bunu bilemeyiz,kindar ve dindar bir nesil yestistirme kapasitesine sahipler belki.Sadece Kuran için demiyorum ne olursa olsun kime neye yapılıyor olursa olsun yapılan hareket çok yanlış.Burada keşke okullarda sanat dersleri daha çok artsa da bu kindar gençlik hırsını resim yaparak,şarkı söyleyerek,tiyatro yaparak atsa, gidişat korkunc,hiç iç açıcı değil benim umudum koreliyor böyle seyleer gördükçe.