DemetF Ek gıdaya ilk geciste tadim derken cay kasigi kadarla baslamiyoruz galiba tadim derken dilinin ucuna az surmek falan degil demi
Deletedmom_109 DemetF tadım şöyle oluyor ilk gün çay kaşığı sonra tatlı kaşığı sonra yemek kaşığı ile bebeğe besinleri tattırmak oluyor. Dilinin ucuna değirmeyi hayal edince çok minnoş oldu 😁 ama yemesi tadına bakıp alerjisi var mı anlayabilmek için belli bir miktarın üzerinde olması lazım
tmrskbr DemetF bizim doktorumuz 3 gün üst üste aynı şeyi vericeksin yarım çay bardağı dedi. Tadım buymuş. Yani bebeği doyurmayacak kadar. Tadımı da mama yada meme emdikten 1 saat sonra yapıyorum ne aç ne tok olmalı.
DemetF Deletedmom_109 doktor bana da sebzeleri tatdir deyince 15 gun sonra o an aklima gelmedi arastiriyorum da arada ki farki anlaymamistim🙈
tugbademir Kuzenim pediatri hekimi böyle kendi parmağının ucu ile demişti 5.aydan itibaren ağzına hafif değdir ki alerji ihtimali azalsın demişti 6.aydan itibaren de zaten ilk çay kaşığı ile başlanıyor diye biliyorum
DemetF tugbademir bana da doktor 5 bucuk aylik olunca tatdir deyince bende anlamadim yedircek kadar mi vermem gerek
DemetF tmrskbr yarim cay bardagi aslinda az degil aslinda yani bana tadim gibi gelmiyor da ondan merak ettim tesskurler
tugbademir DemetF hayır mesela yoğurta parmağınızı batırıp diline süreceksiniz ama bal inek sütü hariçmiş