Merhaba anneler biz 6 aylık olduk. 5. ayda tadımlarımızın çoğu bitti. Herhangi bir tarif kitabı almadım instagramda takip ettiğim annelerin tariflerinden vs yapmaya başladım. Sizlerin bebişleriniz için yaptığı tarifleri merak ediyorum hepimize fikir olsun böylece. Kendimce bir tarif defteri oluşturacağım yazdıklarınızdan yola çıkarak. Herkese şimdiden teşekkürler🌸😌