_BirKalpteikiPrens_ Selam kizlar bu postu arkadaşım için açtım aranızda Vitiligo hastalığı geçiren varmı süreç nasıl geçti hastalık tamamen yok oldumu
Samfe _BirKalpteikiPrens_ merhaba çok geçmiş olsun öncelikle babam vitiligo hastası. Çok sevdiği arkadaşını ani şekilde kaybedince başladı. ara ara azalmış gibi gözüksede malesef tamamen iyileşme olmadı kabullendi oda bizde. Şükürler olsun öyle çok değil ama yinede kaşında ellerinde var Allah beterinden korusun bütün hastalara şifa versin 🎈
oksitosin _BirKalpteikiPrens_ bende küçük bir bölümde var senelerdir, bazı yerler iyileşti bazı yerler kaldı. Bu hastalık bağışıklık sisteminin renk hücrelerini tehdit olarak algılamasıyla alakalı, yani bağışıklık sistemi güçlü tuttulmalı. Bazı besinler de tetikliyor özellikle süt.
Elif_1309 _BirKalpteikiPrens_ Ayşe Altay diye bı spor egit var onun da yüzünde var kullandığı ürünleri instg hesabından paylasmisti gayet ise yaramış İst msj atıp soranilirsiniz
Yusufandmom _BirKalpteikiPrens_ benim babamda da 20 senedir filan var ellerinde ayaklarında var vücudunun belirli yerlerinde de küçük küçük var ama yüzünde yok yeni evlendiği sıralarda ben varmış vücudunda onu yolmus öyle başlamış onunkide sürekli ilaçlar doğal şeyler araştırıp kullanıyor ama tamamen geçmedi hiç
_BirKalpteikiPrens_ Samfe aminn cok teşekkür ederim cevabınız için Rabb’im babanıza da bütün hastalara da acil şifalar versin arkadaşım daha 24 yaşında stres yapıyor yüzümde falan da olursa diye inşaAllah olmaz 🙏😏
Samfe _BirKalpteikiPrens_ 6 yıldır var ve birden çıktı arkadaşı ölünce üstüne ben evlendim düğünden sonra birden çıkıverdi
_BirKalpteikiPrens_ Samfe kremi varmış sanırım sürünce normal rengini alıyormuş cilt tabi ama kısa süreli sanirim
Samfe _BirKalpteikiPrens_ evet stres ve ani kayıp tetikliyor diye biliyorum bende babamda kremler falan kullandı hatta el yapımı kremlerde kullandı ısırgan otundan bişeyler yapıp sürdüler denedi bişeyler ama yok geçmedi çokta önemsemedi sonra kaldı öyle
oksitosin _BirKalpteikiPrens_ bir ara doktor krem vermişti o hafiften geçirdi ama devam etmedim. Kremlerden birinin adı protopic. Daha sonra hamileyken yüzümde hafif beyazlık çıkmıştı, sonradan geçti Allaha şükür.
_BirKalpteikiPrens_ Samfe anladim vücudunda sadece oralarda kaldı demi başka yerlerde çoğalma durumu olmadi
_BirKalpteikiPrens_ oksitosin anladım canim arkadaşıma da doktor krem vermiş onları kullanıyor inşaAllah çoğalma falan olmaz da çok teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için size de çok geçmiş olsun 🙏🌸
1234___ Benim yanağımdan ufak bir bölümünde var bu yaklaşık dört yıldır benimle ne çoğalıyor ne de azalıyor bir çok kremler kullandım ve çok doktorlara gittim ama hiçbişe fayda etmedi neyseki tselim büyümesi ve yayılmamasıdır
_BirKalpteikiPrens_ 1234___ beyaz olan yerde beyaz kil da çıkıyor arkadaşımın siz de de oldu mu böyle bir durum peki