mimikkralicesi Doğum sonrasında kaç gün sonra ağda yaptınız benim doğum yapalı 1 ay oldu yapsam dikişlerde herhangi bi sorun olur mu acaba?
cikolatahurma mimikkralicesi benim tam iki ay oldu öyle yapabildim normalde acı eşiğim yüksektir biraz çekerken acı hissediyorum diye yapmıyodum 9 ay oldu hala yaparken dikiş bölgesini çekmeye korkuyorum ve ağrır ama bir sakınca olmaz eğer acın yoksa
1prenses1anne mimikkralicesi ben yara kısmını bayan jıletlerıyle aldım bır anda cekıyor kac kat yara var ıcınde
Gzmkr Bende sorun olmadı ama dikişin olduğu kısım biraz ağrıdı 14 ay geçti hala ağdada o kısımda hassasiyet oluyor ama doğumdan 1 ay sonra yaptırmıştım ben.
mimikkralicesi cikolatahurma hiç ağrım sızım kalmadı ellediğimde bastırdıgımda da acımıyor dikiş yerim ama agdada hızla cekince sorun olurmu diye sormak istedm
cikolatahurma mimikkralicesi hiçbir sorun olmaz hafif çekerken ağrı hissedebilirsin veya hissetmeyedebilirsin