Hiçbir şey.dusununki bir okul öncesi öğretmeniyim ve hiçbir şekilde sakinlestiremiyorum 2 yaş sendromunun dibine kadar yaşıyoruz sadece.tek yaptığı 24 saat ağlamak ısırmak vurmak🤦 hiçbirsey den memnun değil hicbirsey yapmak istemiyor ne istediğini de bilmiyor 15 gündür mahvolduk hep bir terör hep bir kaos.en fazla memnuniyet süresi 10 Saniye.oglumda da bu illet şey çok erken başlamıştı.o başını vuruyordu nereye denk gelirse çığlık çığlığa bağırıp 😔kızımın sesini duyan Allah kolaylık versin diyor artık.karnimdayken de doğum doktorum çok inatçı bir kız çocuğu seni bekliyor demişti 🤦o da bizde mahvolduk 15 gündür.duzelicez inşallah☺️