Merhabalar daha öncede yazmıştım kuzum 4 aylık oldu hala göz takibi yapmıyor bize bakmıyor yani görme yok göz bebekleri ya sag tarafta ya da sol ortaya getırmıyor bırçok göz doktoruna gıttık göz temiz denildi beyınsel olabilir dıye nörolaga gıttık butun testler temiz dün emar çektırdık o da şükür temiz çıktı gözlük kullanıyoruz gözlükle de hareketlerinde farklılık yok 😔 zamanla gelişir defdıler en son böyle bırsey yasayan bilen var mı gerçekten çok kötü olduk az bi gördüğüne dair bi işaret verse dünyalar benim olucak