Melissa3 Bebeğim 5 ay 18 günlük 40a kadar kanamam vardı bi daha da ne gelen var ne giden :) anneminde böyleymiş sütün koruyo sütten kestiğin an gelir diyo. Sizde durumlar nasıl?
Balyanaakannesiii Melissa3 5 aylığız daha dün oldum canım ama öyle çok gelmiyor leke leke sütten kesmekle alakası yok bebeğimi sadece emziriyorum sütümde de herhangi bir değişim yok prolaktin hormonuyla alakalı durum o düsünce oluyosun
Umutveannesi Melissa3 ben doğumdan çıktığımdan beri olmadım. Ne ilk kırk gün ne de sonrasında gelen giden yok. Bebeğim 1 ay 24 günlük. Sezaryende geç gelir derlerdi ama ben hiç olmadım şaşırıyorum
Melissa3 Balyanaakannesiii yok sütten kesicem demedim, sütten kestiğin zaman yani emzirmeyi bırakığın zaman olursun dedi
Melissa3 Seatib sütten kesicem demedim, sütten kestiğin zaman yani emzirmeyi bırakığın zaman adet olursun dedi
Melissa3 Umutveannesi ben normal doğum yaptım doğumdan sonra başladı 40 gün sürdü işte bi daha da gelen giden yok
11Hilal11 Melissa3 emziriyorsaniz gayet normal adet olmamanız ben emziremedigim icin 40 im biter bitmez adet olmuştum
Melissa3 11Hilal11 evet annemde emzirme sürecinde gelmez dedi, kimi arkadaşlarımda olur mu öyle şey diyip duruyor onlar normal adet olmuş emzirirken o yüzden
11Hilal11 Melissa3 bebce bunye meselesi evet olan var ama eltim 1 seneye yakin adet gormemisti emzirdigi icin
Nargiza97 40 dan daha çıkmadım merakdan girdim, bu 40 gün denen adet tam 40 gunmi sürüyor yoksa fazladanda olabilirmi, bitsin diyorum artık sıkıldım
sebmc47 Melissa3 benim ilkimde yanı kızımda 40ım çıktı hemen olmuştum ama oğlumda daha olmadım 4 ay 5 günlük benimkide bekliyoruz bakalım bebekte istiyorum hemen hamile kalsam karnım çıkana kadar anlamam heralde 😂😂
Haffuse 4ay 5 günlügüz, ben de hic regli olmafim🤣🤣🤣 O nasil biseydi, sancisi nasildi kac gun sürüyordu neler yapilmazdi ne rahatlatirdi ?… herseyi unuttum😂
Mistikestik Melissa3 4 aylık oldum hala olmadım süt veriyorum ondan zaaaaar he bi de normal doğum yaptım bi de bir şey sorucam peki korunuyor musun yani adet olmayınca korunmaya gerek yok diyorlar doğru mu ya da bilgisi olan var mı bu konuda
Melissa3 Mistikestik adet olmayıp korunmadan hamile kalanda varmış o yüzden geri çekilme yöntemiyle korunuyorum bende
2-cocuklu-hayat Melissa3 6ay 13 gün oldu daha gelen giden yok. İlk doğumda da 7 buçuk aylıkken olmuştum ve 2 yıl emzirdim. Süt koruması olsa 2 yıl gelmezdi bu farklı bi sistem diye düşünüyorum 😁