Masall_moms01 bebeklerin çoğu bu hastalığa yakalanıyor ya ciddi bi hastalık kanlı zehirli ishal mahfediyo çocukları kuzenimin çocuğu olmuştu rota aşısı yapsaydı ufak bi rahatsızlanıp geçerdi demişti doktor. Bence yaptırın muhakkak 3 doz deniyor ama biz 2 doz yaptık doktor 3 e gerek duymadı bence yaptırın ilerde keşke demeyin