Merhaba anneler kızım yarin 1 yaşına giriyo boğazı dar olduğu için genetik bu arada çok yemek veremiyorum çorba yapip veriyorum günlük aptamil 4 numara veriyorum şimdi siz bebeğinize formül mama vermeyi kac yasinda bıraktınız neyle devam ettiniz merak ediyorum