2 ay 24 günlüğüz 2 gündür ikindine kadar gayet sakiniz ama ikindi den sonra çok fena çok ağlayan bi bebek değildi kucaktan inince basıyor çığlığı cani yanar gibi dualar falan acıyorum bi nevi rahatlıyor sırtını falan ovuyorum duşa katmaya korkuyorum bu haldeyken katsam belki rahatlar mi ? Kac gün sürer başka nasil rahatlar bilgisi olan paylaşabilir mi