Hanımlar oplum 16 aylık ve sürekli hastalanıyor burun akıntısı hiö geçmiyor şu zamana kadar 4 kere antibiyotik kullandık evimiz hastaneden farksız solunum makinesinden tutun kulak otoskopuna kadar var yeni doğduğunda süt alerjisi vardı 7 8 aylıkken bitti bahar mevsimine geçince agır hastalık geçiriyor ilaç kullanmayı hiç istemesemde kullanmak zorunda kalıyorum alerji testi yapmadı 2 yaşında yapalım dedi doktor ben dayanamayıp yaptırdım sonucu hemen çıkmıyormuş 3 4 günüm var dişede gelirsek sürekli diş çıkarıyor ve 3 4 tane birden çıkarıyor şuan köpek dişlerini çıkarıyor aşırı salyalı başına gelen varmı bir sebepte bulamıyoruz artık serum yemeden kendine gelemiyor çocuk bu yaşta