minderbob 20 aylık bebek anneleri acil yardım🆘🆘🆘 2 yaş sendromundan mıdır nedir bi türlü tırnak kesmemize izin vermiyor acil tavsiye bekliyorum heryerimiz çizik içinde..
minderbob minderbob Alyasmama Zeyha Minikkusunannesi-1 drn5410 Merve tavsiyeler için teşekkür ederim herkes uyurken kesmeyi önermiş malesef bu yöntem bizde işe yaramıyor
Kader6534 Ayy. Benim bebegimde 1 ay 15 günlük bugün bende tırnağını kesmek isterken yanlışlıkla etini kaldırdım çok kanadı için çok acıdı ya çok dikkatli olmak lazım
Unikorniko Benim kızım da uyurken kestirmez . Ellerim tombik tombik söylüyorum her seferinde o şekilde duruyor
minderbob Unikorniko ne mutlu size en azından işe yarayan bi yöntem bulmuşsunuz ben tvden şarkı açıyorum eşim kitaplardan bişeyler göstermeye çalışıyor yok bizimkisi ne yaparsak yapalım oyalanmıyor bi türlü
Sifakusu 20 aylık benim kızım da banyo sonrası eline temiz tarak falan verip diğer elinin tırnaklarını kesiyorum konuşarak ve asla gel tırnaklarını keselim demiyorum, kısaltalım diyorum. Kesmek fiilini asla kullanmıyorum bence anlıyorlar
Unikorniko minderbob bizimde bu 2 ay falan ayak tırnaklarını kestirmedigi dönem oldu. Resmen kırılıp döküldüler asla zorla yapamıyorum çünkü. Sonra kayinbabam gel kızım keseyim diye önune oturttu duruverdi. Belki başkasına kestirmeyi deneyebilirsiniz
minderbob Unikorniko evt özellikle ayakları diretiyor. Biz aileden uzaktayız eşimle benden başka kimsemiz yok bulunduğumuz şehirde artık sakinleşmesini bekliyoruz napalım
BarlasMomm minderbob iki tane tirnak makasimiz var birini onun eline veriyorum hadi sen kes diyorum ama agzi kilitli o onunla ilgilenirken ben diger makasla kesiyorum zor oluyor ama oyalaniyor bi sekilde