28durum 41 günlük bi kızım var akşam belli bi saatte ağlamaya başlıyor 4 saat falan ağlıyor sonra uyuyor. Kolik dedikleri şey mi acabaa ☹️ Kolik ne oluyor tam olarak 🧐
TOSPAMMM17 28durum valla bi bilgim yok ama çok araştırdım okudum doktorlara da sordum sanırım kolik belirtisi bu
Snowglobe 28durum evet hep aynı saatte ağlayıp susuyorsa koliktir ve çare yok. Gaz sancısı yani. Gaz damlası kullanın ya da varsa başka bi damla deneyin