Prenseslerimm_3 burcineliz içebilirsin tabi sezeryan doğum yaptım doğumdan sonra parol verdi günde 3 öğün hemde şimdi başım falan ağrısa parol içiyorum aslında bebeği de rahatlatıyor hastalandım yine parol içtim