emirinannesihilal Merhaba bebeğim yaklaşık 8 aylık ancak daha dişi çıkmadı. Bir kaç gündür ağzını açmadan ağlıyor dudağını içeriye çekiyor acaba diş için mi başına gelen var mı ?
Belisinwonderland emirinannesihilal dudağını içine çekme bizde de olmuştu. Sanki emiyor gibi içine çekiyordu. Sonra diş geldi ☺️ Kaşındığı için öyle yapıyor olabilir.
Casmins emirinannesihilal bebeğimde ağzını hiç açmak istemiyordu , tabii buna gece uykularının bozulması ve huysuzluk eklenince evet diş geldi bir hafta sonra 🥲
Poyrazinorhaninannesi33 emirinannesihilal boz de de şuan aynı ağzını açmadan ağlıyor sürekli dudaklarını içine çekiyor o zaman sabırsızlıkla bekleyelim😊
sevil541 Belisinwonderland ne kadar sürede geldi? Benim bebeğimde bu ara iç dudağını içine çekiyor da, ne kadar sürede çıkar merak ettim.
Belisinwonderland sevil541 3 haftayi filan bulmustu. Simdi yanindaki dis kabardi ancak emme hareketini yapmiyor. Neye gore degisiyor bilemedim ☺️