Waffle Gizemdonmez006 6 aya kadar şu vermek doğru değil. Zaten ilk emdiği sut onun su ihtiyacını karşılıyor. Şu vererek boşuna midesini sisirmis oluyorsun. Susadigini dusunuyor san bol bol emzir su ihtiyacı oylelikle hallolir 😊😊
Bugra_moms Eliffff insan neye güveneceğini şaşırıyor.. burada hep çoğu doktorların su vermeyin dediklerini okuudum ama 2 gün önce bizim doktorumuz su verim diyor ben vermedim henüz ama insan neye inanacağını şaşırıyor.. bebeğimde 2 ay 20 günlül
Eliffff Bugra_moms doktorumuz sütünde su var ona yetecek kadar zaten küçücük midesi var onuda suyla doldurmaya gerek yok demişti ama mama kullanılıyorsa verilmesi gerekiyormuş anne sütünde gerek yokmuş
HacerLiya Ben mama + meme şeklinde bebeğimi besliyorum ve haftada 2-3 defa 3er çay kaşığı olmak şartıyla su içiriyorum zaten hepsini yutamıyor zararlı olduğunu da düşünmüyorum sonuçta su 🤷🏻♀️ Vücudumuzun bile %70i su
Mineltoygar Gizemdonmez006 2 ay 4 günlük oğlum, emdikten sonra 1 çay kaşığı veriyorum pamukcuk olmasın diye, emziröeden vermiyorum karnı doymasın diye
Aysgl1997 Benim kızımda 2 aylık sadece mama ile besleniyor doktorumuza sorduğumda hava sıcak mama verdiğin için su ver her mamadan sonra 1 çay kaşığı dedi ama anne sütü verseydin gerek yoktu çocuğun su ihtiyacını karşılıyor zaten dedi
Guldenn Gizemdonmez006 ben mama kullanıyrm ama benim doktorumda verme dedi ama ben ilk dogduğu günden beri veriyorum şu anda 7 aylık bebeğim hiç bi sıkıntıda yaşamadım