annetatlisi Bebegim 4 aylık mamasını verdıgımde biberonu ittiriyor tutmuyor ağzından çıkartıyor ağlıyor bağırarak hep aynı mesele içirin kadar savaş verıyorum yapmadığım şey kalmıyo sızce neden böyle ben çözemedim dişi cıkıyor dedı doktor ondan mı yoksa karnı mı agrıyor normal bır sekılde ıcıremıyecek mıyım ben artık anam ağlıyor 😩😭
Aysimannesi annetatlisi benimki de bazen yapıyor bence munzurluğuna 😂 ben o anlarda kaşıkla besliyorum çözümü öyle buldum
annetatlisi Aysimannesi benimki her defasında yapıyor arada yapsa neyseee kaşıkla zor olmuyor mu hıc denemedim valla kaç ml verıyordunuz
Aysimannesi annetatlisi 4,5 aylık benimki ☺️ tatlı kaşığıyla veriyorum zor olmuyor , tabi biraz dökülebiliyor önlemini alıyorum, gayet güzel içiyor mamasını . Çay kaşığı küçük kalır bilmiyorum öyle denediyseniz şayet..