Dilaranne Benim kızım da 28 aylık, 10 gün oldu bezi bırakalı. Süreç şöyle ilerledi: İlk gün anlattım , artık bez bağlamayacağız dedim, tuvalet eğitimi ile ilgili kitap okudum defalarca. Çok sevdi. Uzun uzun konuştum. E bebekten şu merdiven gibi olan tuvalet aparatından almıştık, onu da çok sevdi. İlk gün sürekli sordum, gidelim mi var mı diye , hep yok diyordu ama tutunca yapıyordu. Olur da sormayı denk getiremezsem birden üstüne yapıyordu. Kakasını da aynı şekilde. Anne kakam geldi diyor ama altına yapıyordu. Ama çişler denk geldikçe hep tuvalete gitti. 5 güne kadar bu böyle devam etti. Ama 6. Gün mucize gibi oldu. Hem çişi hem kakayı ben asla sormadan kendisi söyledi. Hiç de altına yapmadı. Yani 6 günde tamamen hallettik. Çok büyük sabır gerekiyor. En ufak bir hareketimiz bile çok etkili. Suratımızı az da olsa düşürmemeliyiz.gelecekteki bir çok davranışını etkiliyor bu süreç. Sabırla bitiyor inanın.. Ne gece ne gündüz bez bağlamadan, sorarak, yapınca sticker ya da herhangi başka sevdiği bir şey ile ödüllendirebilirsiniz. Kolaylıklar dilerim ☺️