Kızlar sabah hastanedeydik acile gittik serum takıldı kan idrar ve röntgen herşey yapıldı normal dedi doktor ama şimdi yine ateşlendi. 3 gündür böyle 13 aylık ve diş olsa hiç diş çıkarırken ateşlenmedi bu zamana kadar. Birde fitil verdi gerekirse diye.. aklıma takılan neden ateşleniyo hiç bişey söylemediler tekrar başka bir doktora gitmem gerekiyor mu ?