Kızım 9bucuk aylık iki altta dişi var bir aydır falan çok huzursuz üstten de 4 tane birden dişi çıktı yavaş yavaş büyüyor ama ucunda sarı leke var bazisinda alt dişleri bembeyaz antibiyotikten dediler biz sadece büyük hastalık menenjit gecirdik 😓 2.ayinda. günde 12 tane antibiyotik tedavisi yapıldı 14 gün atlattik çok şükür çok kullandığı için mi sarı acaba kafama takiliyo😏