Kızlar aralıklı oruca başladım emziriyorum 15 aylık bebeğim ama ben önceden aç gezerdim diyetler yapardım dayanırdım ama şimdi emziriyprum diye mi bilmiyorum halsizlik bitkinlik açlık böyle zorlanıyorum modum düşüyor yorgunluk oluyor Kan değerlerime de yakın zaman da herşeyime baktırdım bi sıkıntı yok sadece folikasitim düşük biraz