Nesli06 Ya ben mi yanlış hesaplıyorum bilmiyorum. Kızım 17 aylık mezura ile ölçtüğümde 10 cm çıkıyor Buna göre 17-18 numara giymesi gerekiyor. Çok küçük değil mi ayakları? Normalde 12-18 ay arası 21-22 oluyırmuş. Sizinki kaç numara giyiyor
Mirosunannesi Nesli06 🤦🏻♀️ Bırak küçük olsun kızım 1 bucuk yaşında 24 numara giyiyor eşim ve ben uzunuz çünkü 😐
Mtzzeynep Mirosunannesi 2,5yaşındaki kızıma 28numara oluyor maşallah bu hızla giderse 40ı geçecek 🙈bende 36,5giyiyorum😄
neslicanben Nesli06 küçük olsun. Büyük olması daha sıkıntı. Büyük kızım 7 yaşında 37 numara giyiyor. Bıyuda yaşıtlarına göre neredeyse 10 cm uzun. Çocuk reyonundan giyinemiyor artık
Henakiz Kızım 15 aylık 22 no giyiyor. 13cm iç taban ölçüleri ayakkabılarının. Boyla alakalı olabilir. Yine de uzun ayak çok da iyi bir şey değil bence ya 😃
Myrose Nesli06 kızım 12 aylık 18 giyiyor benimde 36-37 numara annesine çekmiş ki böylesi daha iyi bence 😊
Deletedmom_23 Nesli06 Kızınız küçük ayaklı olacak demekki kafanıza takılacak bir şey yok bence 🤗Benim oğlum 8 aylık 21 numara giyiyor. Benim ayaklarım 35 numara😊
Pembebeyzmavi Nesli06 benim kızımında ayakları çok küçük yürümeye başlado uzun süre ayakkabı bulamadım ç. Şuan 21 aylık yeni yeni ayakkabı buluyorım adam akıllı. 21-22 numara
mashaa Pembebeyzmavi merhaba benim bebeğimde 5 aylık ufacık ayakları var, kendide ufacık 😌 ay hiç büyümücek gibi geliyor ayakları 🙈 sizin kızınızında küçükmüydü bu zamanlar hatırlıyormusunuz
Nursrbga Benim kızımda 22 buçuk aylık 22 numara giiyiyo bizimkinin de ayakları biraz minnoş sanırım . İnşallah da küçük ayaklı olur bana benzemez😂
Pembebeyzmavi mashaa evet çok küçüktü ben kozıma ilk adım ayakkabısı bulamıyordum ayağına göre. Şimdi normal 28 aylık 24 numara giyiyor ayakkabı