Kızlarrr benim idrar yolunda ve genital bölgede yoğun enfeksiyonum var doktor emzirmeyi kesmelisin ilaçların ağır dedi bezi bıraktırıyordum zaten iyi gidiyoruz çok şükür ama memeye çok bağlı 2yaşında bugün salça sürdüm sabahtan beri hiç emmedi kendi arada gelip pis pis anne diyip gidiyor ikisi aynı anda psikolojik açıdan sıkıntı olurmu önerileriniz varmıı birde sağmak gerekiyormu biriken sütü 🤷♀️