MihrimahVeAnnesiii Kızım şuanda 3 aylık ayda ortalama 700-800 gram civarı kilo alıyor. Doktor 4.5 aylık ek gıda başlayacağız dedi ama hiç istemiyorum. Önümüzdeki ay muayenede diretirse başla diye doktoru değişmeyi bile düşünüyorum. Henüz hazır olmadıkları bir dönemde 200 gram eksik diye neden yorayım bebeğimi. Siz bu aylarda ek gıdaya başladınız mı?
deniz-95 MihrimahVeAnnesiii benim kızım da o civarda alıyordu bizim kilomuzu hiç az bulmadı doktorlar vs. Normal dediler
Pediatrihemsiresianne MihrimahVeAnnesiii aslında kilodan ziyade sonrasında yemeyi reddediyolar diye başladım ben 4.5 aylıkken zaten çok yiyemiyolar tadımlık gittik 1 ay şuan 5.5 aylığız çorba falan yapıyorum pütürlü yedirdim en baştan çatalla ezip çok rahat yiyor şimdi meyve püreleri çorba yoğurt muhallebi vs öyle gidiyoruz 1 ay sonra tam oturur sandalyesine oturtup blw yapcam inşallah
TheBaby MihrimahVeAnnesiii Ek gıdayı bayıla bayıla yiyorlarmı sanki. Zaten ek gıda döneminde kilo alımı yavaşlıyo
MihrimahVeAnnesiii deniz-95 Sağlık ocağı sınırda ama yeterli diyor . Doktorda iyi gördüm bebeğini dedi ama ek gıdayı neden dedi anlamadım
MihrimahVeAnnesiii Pediatrihemsiresianne Yemeyi reddetme ihtimali var diye çocuğumun organlarını yormak istemiyorum açıkçası .
Eylemdmr Bizim doktorumuzda 4 aylıkken başla dedi başladım zaten sadece tadımlık veriyorsunuz yoksa sonra zor oluyormuş
TOSPAMMM17 MihrimahVeAnnesiii ben başladım 4 aylıkken ama beni emmeyi kestiği için ve süt alerjisi vardı sadece mamayla beslendiği için biz başladık sizi bilemiyorum
meg2022 TOSPAMMM17 bizimde süt alerjimiz var 4.aya gireceğiz tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle. Son ay sadece 500 gram aldı acaba bende erken mi başlamalıyım ek gıdaya
Zeynep3409 TOSPAMMM17 merhaba benim bebeğimde dedi süt alerjisi var acaba siz neler yedirdiniz neyle başladınız
Gktggelis Zlm ilk neyle başladınız anlatırmısınız bizde 4 e girdik dün 11 inde kontrolü var ne der acaba doktor bide 4. Ayda doktorun yaptığı test falan varmı
TOSPAMMM17 meg2022 süt yoğurt peynir labne falan süt ürünleri içerisinde süt olan besinler paketli gıda çikolata dondurma fındık fıstık ceviz badem bunları yemiyorum beni emmeyi bıraktı sayılır sadece geceleri uyku sersemi ve gündüzleri canı isterse emiyo yoksa sadece mama ile besleniyor doktorumuz da bize ek gıdaya başlattı ve normalde yoğurt ile başlıyoruz ama sen sebze ile başla dedi biZde havuç ile başladık havuç patates kabak elma armut şuan irmik veriyorum gayet güzel ilerliyoruz bu ayın sonunda kontrolümüz var tekrardan kan tahlili yapıcak eğer ki azaldıysa yoğurt vericem demişti bakalım
Zlm Gktggelis sebze haşlamaları ile başladım ben patates havuç sonra mevsime uygun diğer sebzeler ilk tadimdan 1 hafta sonra meyvelerinde eklemiştim 12 gibi tadım yapıp biraz sonra meyve emziği ile meyve veriyodum 5 aylık olunca kahvaltı ekledik ve öğün olarak vermeye başladım
meg2022 TOSPAMMM17 teşekkür ederim bilgilendirme için. bende diyet yapıyorum ama fazla emmiyor son bir aydır. Mama da almıyo çok üzülüyorum kilo alamayınca. inşallah ek gıdaya geçtikten sonra normale döner
Elifffko Bizede başlatmıştı ben çok pişmanım hiç gerek yok bence bukadar erkene. Şimdiki aklımla 5.5 ta tadımlara başlardım. Kısmet olurda ıkıncı olursa oyle yapıcam
MihrimahVeAnnesiii Elifffko bencede kesinlikle birşey olmadı diyorlar şaşırıyorum şuan belki birşey olmaz ama ileride bu kadar erken başlamanın sorunlarıyla karşılaşabilme ihtimalini demiyorlar
Buketylz94 Ben bugun gittim doktora kızım 4 ay 1 haftalık,, ek gıda için 5i bekleyelim sonra tadım yaptır 3 gün kuralı ile dedi. Bir çay bardağının üçte biri kadar
Elifinannesiiiiiiiiii MihrimahVeAnnesiii ilk 6 ay başlatmıyor çok ekstrem bir durum ol adığında. Bağırsak florası bozuluyor bebeklerin erken başlandığında bence başlamayın mama ya da meme devam etsin
Irmakprensesinannesi Elifinannesiiiiiiiiii merak etmeyin hiç biseyini bozmuyo bebeklerin bizde herseyi iyi olmasına 4.5 aylıkken ek gıdaya başlattı doktorumuz hiç de pişman deilim her yiyen zorluk pek çıkartmayan bebeğim var 10 ay 2 günlük şuan prensesim