2 buçuk aylık bebeğim ilk doğduğunda vermiştim çok güzel içiyordu sütüm gelince bıraktık şimdi sütüm az takviye vermem lazım ama asla kabul etmiyor nasıl alıştırabilirim avent biberon lansinoh bide klasik damaklı biberon var elimde lütfen bilgisi olan var mı