GebeHanim Ilaydacimen0325- bziimde havalar güzeldi ama bu hafta hep.bi bozuk yağmurlu istanbuldayim 😊
Ilaydacimen0325- GebeHanim bende Çanakkale’de yaşıyorum yakınız fakat kalın battaniye örtmedim hiç havalar soğudu ama müslin örtüyorum onu BİLe atıyor üstünden sekiz aylık bebeğim ordan oraya dönerek uyuyor o yüzden hep açık üstü
Gmze1998 GebeHanim hafif ateşbolir normal vücut isi 36.5 dir 36.5 altı olan işi vücut ısısı düşmüştür yani üşümüstür