Asinaaa onu çok fazla yapmayın bebeğnizin burnu ödem yapar oda hırıltıya sebep olur aslında belkide temizleniyo ama ödem yaptığı için hırıltı geliyo sizde temzlenmedi zamnediyosunuz aynı şeyi yaşadım çünkü bir iki gün çekmeyince burnu baktım hırıltısı azaldı ve rahat nefes alıyodu bebeğnizin nefesini rahat alıp almamasını kontol edin birde bebeğniz kaç aylık ağzından nefes almaya başladıysa bu kadar sorun etmeyin birde ilk önce banyo yaptırırp sonra burnunu temizlemeyi deneyebilirsiniz