2 ay 14 günlük bebeğim var. Son bir haftadır uykusuzluk yaşıyoruz uyumayıncada ağlıyor hiç durmuyor ne yapsam da durduramiyorum. Sütüm var ama emmedigi için yetmiyor. Biberon kullanıyoruz ek olarak formül mama yiyor. Biberondan vazgeçirmeye çalışıyorum. Elektrikli göğüs pompası bile aldım anne sütü alsın diye ama o sadece kanallardaki sütu boşaltır bebeğin anneden yediği farklı olur diyorlar. Kaşık biberon aldım gelmesini bekliyorum olmadı son olarak eds yöntemini deniycem ama gerçekten artık çok yoruldum. Sizde emme reddi yasiyor musunuz 🥹🤦