Kızlar ilk oglumu 2 sene emzirdim simdi 9 aylik oğlumu da emziriyorum belki yine 2 sene emer. Ama goguslerim kendinden geçti sanki zaten biraz büyük bedendi, emzirme sürecine girdikten sonra içi boşaldı gibi oldu hele üst kısımları yumuşacık. Yani çok çok kötü değil ama eski hali gibi değil. Ameliyat çözüm olabilir ama hiç öyle bir şey düşünmüyorum. Normal mi bu sizde de oldu mu yoksa ben de mi sorun var