Wonderm anladim canim yurtdisindayim lavman yapıp yapmadıklarını blmiyorum açıkçası burda ama geçen bu olayı yaşadığımda huzursuz değilse 1 haftaya kadar normal demisti, suan da huzursuz olunca ağlayın sürekli kucakta gezidiriyorum ve bende üzülüyorum yani belki doğal çözüm bilenler vardır şu hareket iyi geliyo diye bi farklılık danışmak istedim dger annelere benim ilk anneligim ve bu tarz durumlarda evham yapabiliyorum, gaz için çay yapıyorum bakalim deneyeceğim bekleyeceğim çünkü bu 4 gün boyunca gaz yaptı.hep yapiyo yani o yüzden gaz sancısı dır diye düşünmedim gaz yaptığı için biraz daha bekleyip gozlemleyecegim jnsallah cabuk yapar da rahatlar genel olarak🤲🏻