Kızım 4 Mayıs da 2 yaşına girdi çevremdekiler sürekli ne zaman çiş öğreteceğimi zamanın gelip geçtiğini söyledi bende baskılardan niyet ettim öğretmeye ama kızımda herhangi bir belirti yoktu bezinden rahatsız olmuyordu ya da kakasından bez paketinin bitmesini bekledim cumartesi gecesi son kez bezledim pazar sabahından itibaren hiç bez takmadım o gün çişini hep lazımlığa yaptı ama hep ben götürdüm asla söylemedi kakasını 2 kere altına yaptı lazımlığa döküp buraya yapması gerektiğini söyledim hep çişin var mı diye sordum o gece 3 kez yatağa işedi hiç rahatsız olmamış ıslaklıktan hepsinde ben kontrol etmeye gittiğimde gördüm dün de çişini hep lazımlığa yaptı kakasını yine altına kaçırdı pes etmedim dün gece ateşlendi uykudan sonra 1 kez ben çişe kaldırdım lazımlığa yaptı daha sonra yine altına kaçırdı huysuzdu ateşi olduğu için bugün de sanahtan beri halsız ve huysuz hala ateşli 2 kere altına çiş yaptı bugün ilk defa kakasını lazımlığa yaptı tuvaletini yaptığında kalkıp bakıyor ve klozete dökmemi isteyip el sallıyor ama asla çişini kakasını geldiğinde bana söylemiyor sürekli takip etmek zorundayım daha 3. Gün oldu ama vaz mı geçsem diye düşünüyorum sinirim bozuldu erken mi davrandım daha vakti var mı bilmiyorum şimdi vazgeçip bezlesem yaz sonuna doğru tekrar denesem olur mu bilmiyorum herkes vazgeçme daha 3 gün oldu öğrenir diyor ama çişini altına yapınca bile bugün rahatsız olmadı ıslaklıktan ben fark edip değiştirdim iş güç yapamaz oldum sürekli yanındayım gözüm kzıımda ve saatte bana bi akıl verin siz neler yaşadınız anneler vaz mı geçeyim devam mı edeyim bilmiyorum