umutsuzanne_34 ben özelde oldum gözlerimi açtığımda sanki hiç bir şey olmamış gibiydi yürüdüm kalktım hemen hiçbir acı yaşamadım özelde olmanızı tavsiye ediyorum çünkü bazı devlet hastaneleri uyuşturmafan yapıyormuş ve cok zormuş bence başka bir doktora daha gidin bu söyledikleriniz kontrol altına alınabilen şeyler neden kürtaj dediler ki