Kuzeymiram Buraya giden varmi arkeşşler 😁 oneren varmii tatil gezmek icin denizi olsun gezmesi olsun vs .
Tugba10-5 Kuzeymiram doğanlara yakınım :)) Bandırma da oturuyorum ara ara gidiyoruz doğanlara büyük ovaya küçük ovaya sorunuz nedir :)
SeninAnnenBirMelektiYavrm Kuzeymiram balikesirliyim ama doğanlara gitmedim hiç 😄 deniz güzel olan yerler de var olmayan yerlerde ne tarafa gideceksiniz
Kuzeymiram Tugba10-5 allah nasip ederse bayramdan sonra tatile gidicez , birisi orayı önermiste , evler varmiş denize sıfır evden cikinca direk denize giriyomuşuz falan bide gezmek olarak guzelmi acaba cnm bilgi verirmisin 🥰
Tugba10-5 Kuzeymiram arabanız varsa Erdek ocaklar Bandırma yapabilirsiniz gezmek için . Denize sıfır evler pansiyonlar var denizi güzel . Biz genelde büyük ova ya gidiyoruz günübirlik orasının denizi ve plajı daha güzel geliyor bize . Birde kirazlı manastırı diye plaj var orası da öyle denizi çok güzel . Ama tatil yapılabilecek yerlerden .
Kuzeymiram SeninAnnenBirMelektiYavrm doğanlar köyüne cnm denize sifir evler falanda varmis guzelmi acaba
Kuzeymiram Tugba10-5 peki doganlar koyunun denizi guzel drgilmi cnm , bide gunluk ev fiyatlari nekadar bilgin varmi cnm
SeninAnnenBirMelektiYavrm Kuzeymiram valla marmara denizini sevmiyorum ben balikesire gelmişken ege tarafına gelin daha temiz güzel. Altınoluk tarafları mükemmel
Tugba10-5 Kuzeymiram güzeldi geçen sene bu sene daha gitme fırsatı bulamadım . Erken biraz sezon için . Fiyatlardan hiç haberim yok bu sene kaçtan veriyorlar . Tatil için Avşa adasını da tavsiye ederim gitmediyseniz. Veya Marmara adasını oraları da güzel yerler doğanlardan daha çok seversiniz .
Tugba10-5 Kuzeymiram rica ederim . Hani gezip eğleneyim tatil yapayım derseniz oraları bana daha güzel geliyor şahsi fikrim :) biz çok tercih etmiyoruz doğanları hem uzak kalıyor bize birde tatil de kendim yemek yapçaksam bulaşık yıkıcaksam ne anladım bu tatil kafasında olduğum için :) Alanya’da vikingen infinity de yaptığım tatili köpekler gibi arar oldum 😍
Kuzeymiram SeninAnnenBirMelektiYavrm oylemi ya iyice arastirayim intarnetten ozman paramiz cop olmasin aman