1712Elifeda bu aylarda benim bebegimde aynı sizin bahsettiğiniz gibiydi, üstelik endişelenip çocuk doktoruna da gittik bunları anlatınca bana üşengeçlik yapıyor biraz daha vakti var oturmak için demişti gerçekten de zamanı gelip kendini hazır hissedince birkaç gün içinde kendi yerden kalkıp oturur oldu yaklaşık 9 buçuk aylığa yakınken 😂 endişelenme canım kendini hazır hissedip vakti gelince çok güzel oturacaktır seninki de benimki gibi üşengeç tembel bir minnoş demek ki 😍😂😂😂