Bız 6 aylık olduk bugün sadce 1 kere uyudu oda yarım saat guya dus aldırdım rahat etsin diye yok yani uyumuyo sabah 5 den beri ayaktyz zaten 6 aylık olmuş hala meme emmıyo uyumuyo sureklı huysz uyudugu o saatte de sürekli salliycksn perdeyi çekiyorum uyanıyo delirdim artik ben ne zaman geçecek bunlar niye böyleler yeni el gıdaya geçtik fazla veremiyorum da çok zor durumdayım kimler böyle Allah aşkına söylesin ne zaman geçecek bu durum yazarken ağlıyorum artık 😥