s_enil_ay Valla değişiyor bizim 3-4 öğüne çıkıyor bazen ama az yediği için sıkıntı yok genelde uykuya geçişte çok emiyor aklına düşerse üstümü açmay çalışıyor o zaman emiyor pütürlüye de ben alıştırdım desem yalan olur 😅kayınvalidemlerde ağzına peynir vermiştik ilk o kader güzel çiğnedi ki sonra denedim sürekli çiğniyor şimdi pankek,krep,yağda yumurta,kek,bisküvi,kurabiye bu tarz şeyleri rahatlıkla yiyor siz kendi eşine verin çabalasın panik yapmayın boğazları da kalsa bile kendileri öğürüp çıkarabiliyorlar