Merhaba anneler benim oğlum 3,5 yaşında bu zamana kadar hazır olmadığı için tuvalet eğitimine başlamamıştık ama bir haftadır başladık çişini yapıyor gelince söylüyor ama kakasını altına yapıyor ne yaptıysam alıştırmadım çok üzülüyorum pes etmekte istemiyorum başına gelen bilgisi olan yazarsa çok sevinirim lütfen 🙏😔